Etichete

Wolt România, care a preluat Tazz, la şapte luni de la rebranding: creştere de peste 10% vizată pentru 2026 şi transformarea în „mall de buzunar“. Alin Şerban: „Nu ne extindem în oraşe noi, ne consolidăm“

Wolt România, care a preluat Tazz, la şapte luni de la rebranding: creştere de peste 10% vizată pentru 2026 şi transformarea în „mall de buzunar“. Alin Şerban: „Nu ne extindem în oraşe noi, ne consolidăm“

La şapte luni de la rebrandingul Tazz în Wolt, platforma de comerţ cu livrare rapi­dă vizează pentru 2026 o creştere de două cifre (peste 10% - n.red.) şi transformarea aplicaţiei într-un „mall de buzunar“ - un one-stop-shop pentru mâncare, grocery (pro­duse alimentare şi de uz casnic - n. red.), florării sau jucării. Alin Şerban, general manager, Wolt Ro­mâ­nia, spune că prioritatea nu este extin­de­rea geo­grafică, ci consolidarea în cele 34 de oraşe existente şi creşterea pe segmentul de grocery şi hrană pentru animale de companie.

Economie18 decembrie 2025 Citește știrea pe zf.ro