Alege o etichetă din
Actualitate

Tăcerea ca noul simbol al luxului: Cum câștigă Bottega Veneta fără să posteze nimic pe rețelele sociale

Tăcerea ca noul simbol al luxului: Cum câștigă Bottega Veneta fără să posteze nimic pe rețelele sociale

Ieșirea Bottega Veneta de pe rețelele sociale în 2021 a fost văzută atunci ca o mișcare îndrăzneață, chiar discutabilă. Dar, până în trimestrul al patrulea din 2024, casa italiană a urcat pe locul șase în Lyst Index al celor mai populare branduri globale, devansând nume mai tradițional strălucitoare precum Gucci, Versace și chiar Balenciaga. Chiar și când Kering a raportat o scădere de 14% a veniturilor în primul trimestru din acest an, Bottega Veneta a sfidat tendința: vânzările au crescut cu 19% în America de Nord și cu 17% în Europa de Vest – subliniind faptul că designul atent și bine gândit rămâne atât cerut, cât și profund dorit, relatează Fashion United.