Etichete

Studiu Raiffeisen Bank: Participanţii la festivaluri preferă plăţile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 şi 500 lei

Studiu Raiffeisen Bank: Participanţii la festivaluri preferă plăţile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 şi 500 lei

Festivalurile devin pentru români un reper important de socializare şi relaxare, iar vara este sezonul preferat pentru astfel de evenimente. Potrivit celui mai recent studiu realizat de Raiffeisen Bank în parteneriat cu Appinio, 7 din 10 români, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, participă cel puţin o dată pe an la un festival din România. Aproximativ o treime dintre respondenţii studiului merg la 2-3 festivaluri şi doar 4% participă la mai mult de 3 astfel de evenimente, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii. ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar îşi doresc experienţe digitale, rapide şi sigure inclusiv când vine vorba de plăţi. De aceea, continuăm să susţinem inovaţia în banking şi să fim acolo unde sunt şi clienţii noştri, oferindu-le soluţii care le fac viaţa mai uşoară şi distracţia mai intensă.” – Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România. Plăţile digitale se află în topul preferinţelor în ceea ce priveşte metodele de  plată în timpul festivalurilor, urmate de plata cu cardul fizic (40%).  44% dintre participanţii la festivaluri preferă să plătească cu telefonul, 27% cu brăţara de plăţi oferită de organizatori şi 10% cu smart watch, în timp ce 45% preferă, în continuare, să plătească cash. Tinerii sub 35 de ani pot aloca chiar şi peste 950 de lei, iar 3 din 10 respondenţi spun că bugetul lor este între 300 şi 500 de lei. Aproape jumătate dintre participanţi se aşteaptă ca preţurile produselor de la festival să fie cu 10-24% mai mari decât în 2024, iar 18% estimează creşteri de peste 25%. Doar 15% dintre respondenţi cred că preţurile vor fi mai mici comparativ cu anul anterior. Studiul este lansat cu ocazia primei ediţii a festivalului Neversea Kapital, ce va avea loc pe Arena Naţională din Bucureşti, între 4 şi 6 iulie 2025. Raiffeisen Bank este partener principal al evenimentului, continuând parteneriatul cu Neversea început în 2017.  Mircea Nica

Bănci și asigurări Citește știrea pe zf.ro