Alege o etichetă din
Economie

Retailerul online evoMAG vizează extinderea internaţională prin listarea pe Skroutz - marketplace din Grecia - şi consolidarea prezenţei pe marketplace-urile din România. „15% din vânzări vin deja din această linie de business”

Retailerul online evoMAG vizează extinderea internaţională prin listarea pe Skroutz - marketplace din Grecia - şi consolidarea prezenţei pe marketplace-urile din România. „15% din vânzări vin deja din această linie de business”

Marketplace-ul devine un motor de creştere tot mai important pentru evomag, generând aproximativ 15% din totalul vânzărilor companiei, au transmis reprezentanţii retailerului online printr-un comunicat. Ponderea acestui canal este în creştere susţinută, peste media pieţei, iar compania mizează pe acest model pentru a-şi accelera extinderea atât la nivel naţional, cât şi internaţional. Pentru 2025, evomag estimează o creştere suplimentară de cel puţin 10% a vânzărilor realizate prin acest segment.

EconomiePublicat Citește știrea pe zf.ro