Etichete

Grupul Schwarz se angajează să continue actualul model de afaceri al reţelei ”La Cocoş”. Consiliul Concurenţei anunţă care sunt angajamentele propuse pentru a înlătura îngrijorările concurenţiale

Grupul Schwarz se angajează să continue actualul model de afaceri al reţelei ”La Cocoş”. Consiliul Concurenţei anunţă care sunt angajamentele propuse pentru a înlătura îngrijorările concurenţiale

Consiliul Concurenţei supune dezbaterii publice angajamentele propuse de Project Brazil Beta GmbH (Grupul Schwarz) pentru a înlătura îngrijorările concurenţiale identificate pe piaţa comercializării cu amănuntul de produse alimentare şi nealimentare de consum, în contextul preluării Supermarket ”La Cocoş SA”. Astfel, grupul Schwarz se angajează să continue actualul model de afaceri al reţelei La Cocoş, care să ofere clienţilor produse la preţuri reduse, dar şi să nu achiziţioneze magazine (retaileri) mai mici – cu cifră de afaceri sub 4 milioane de euro, în zonele în care are o cotă de piaţă mai mare de 40%.