Obiectivul Salt Bank, prima bancă digitală 100% românească, îşi continuă dezvoltarea cu un obiectiv clar de a depăşi pragul de 700.000 de clienţi în cel de-al doilea an de acivitate, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii. “În cel de-al doilea an de activitate, ne propunem să păstrăm acelaşi ritm susţinut de creştere şi inovaţie, pentru a arăta că succesul din primul an nu a fost o întâmplare, ci rezultatul unei strategii bine gândite şi implementate, a transmis Gabriela Nistor, CEO, Salt Bank. Clienţii au avut acces la un ecosistem complet: onboarding 100% digital, carduri multivalută, portofele mobile, cashback, control avansat al cheltuielilor şi funcţii de economisire, încă de la lansare. În primele 10 zile, banca a depăşit 100.000 de utilizatori. Un an mai târziu, a anunţat un total de 400 de releasuri în aplicaţie şi peste 500.000 de clienţi, ceea ce o poziţionează în top 10 bănci din România după numărul de utilizatori, au mai transmis reprezentanţii băncii.
Bănci și asigurări• Citește știrea pe zf.ro