♦ Investitorii din Ungaria devin tot mai prezenţi pe piaţa din România, în timp ce companiile româneşti au început doar timid să intre pe piaţa vecină ♦ Tranzacţia prin care Bonafarm, grup integrat din agrobusiness, preia Napolact, unul dintre cele mai importante branduri româneşti, scoate la iveală puterea firmelor din Ungaria în a cumpăra companii sau a se extinde prin sucursale în afara graniţelor. Companii precum Teraplast, Teilor, Aquila, AROBS şi Medlife au intrat pe piaţa din Ungaria, dar nu au ajuns printre primii jucători din piaţă, conform datelor ZF ♦ Ca şi cifră de afaceri totală, companiile din Ungaria sunt pe locul trei în regiune, după cele din Polonia şi Cehia, conform celui mai recent clasament al companiei de consultanţă Coface ♦ Companiile din Ungaria au investit inclusiv în imobiliare, ajungând la o valoare a tranzacţiilor de 300 de milioane de euro.
Economie• Citește știrea pe zf.ro