Alege o etichetă din
Economie

Asociația Farmaciilor Independente Ethica se revoltă împotriva transformării farmaciştilor în agenţi de vânzări şi cere interzicerea publicităţii la farmacii

Asociația Farmaciilor Independente Ethica se revoltă împotriva transformării farmaciştilor în agenţi de vânzări şi cere interzicerea publicităţii la farmacii

Marea majoritate a campaniilor care deţin farmacii se folosesc de profesia de farmacist pentru a promova atributele farmaciei respective, altele utilizează personalități celebre (actori, cântăreți). În ultimii ani, promovarea farmaciilor comunitare a început să fie tot mai des legată de promovarea unor produse de către (presupuși) farmaciști sau a unor beneficii materiale (reduceri de prețuri, prețuri mici, cadouri oferite, tombole și alte premii). În cazul produselor recomandate de către farmaciști, în majoritatea cazurilor se face referire la suplimente alimentare, creându-se astfel impresia că aceste produse, sub „girul” specialistului în domeniu, pot fi utilizate pentru tratarea diferitelor afecțiuni, atribuire care este interzisă în mod specific prin legislație, arată Asociația Farmaciilor Independente Ethica.