Etichete

Anii de facultate, în ritm de multinaţională. Cum reuşesc tinerii să conducă asociaţii studenţeşti organizate pe departamente şi cum e să porţi „pălăria” de preşedinte al unei organizaţii la doar 20 de ani? „Totul e organizat ca într-o companie. Avem HR, finanţe, exchange, marketing, evenimente şi PR”

Anii de facultate, în ritm de multinaţională. Cum reuşesc tinerii să conducă asociaţii studenţeşti organizate pe departamente şi cum e să porţi „pălăria” de preşedinte al unei organizaţii la doar 20 de ani? „Totul e organizat ca într-o companie. Avem HR, finanţe, exchange, marketing, evenimente şi PR”

În multe centre universitare din România, asociaţiile studenţeşti arată şi funcţionează ca nişte companii în miniatură: cu organigramă, departamente, obiective trimestriale, indicatori de performanţă şi deadline-uri respectate la minut. Diferenţa? Salariul nu apare pe card, dar experienţa acumulată cântăreşte enorm.