Etichete

Analiza de luni. Un teren prielnic pentru cultivarea antreprenoriatului. Cum au profitat micii antreprenori de o oază de oportunităţi în producţia de îngheţată, unde marile branduri se luptă acerb pentru cotă de piaţă: de la mici gelaterii în centrele oraşelor la furnizori de îngheţată la evenimente şi planuri de extindere peste hotare

Analiza de luni. Un teren prielnic pentru cultivarea antreprenoriatului. Cum au profitat micii antreprenori de o oază de oportunităţi în producţia de îngheţată, unde marile branduri se luptă acerb pentru cotă de piaţă: de la mici gelaterii în centrele oraşelor la furnizori de îngheţată la evenimente şi planuri de extindere peste hotare

♦ Pe piaţa îngheţatei, cele mai vândute branduri sunt cele deţinute de multinaţionale ♦ Însă antreprenorii au observat că trendul micilor magazine cu îngheţată şi cu alte dulciuri prinde şi în România astfel că au decis să pună bazele unor astfel de businessuri, dar nu doar în oraşele mare precum Bucureşti, Cluj sau Constanţa, dar chiar şi în oraşe mai mici sau chiar comune ♦ Mai mult, îngheţata şi gelato au devenit un segment de creştere şi pentru cofetării care aveau deja infrastructura pregătirii dulciurilor ♦ Cât de multe mici afaceri sunt în domeniul îngheţatei şi ce şanse sunt ca acest segment să mai atragă alte nume?